Для успішної участі у сучасному
суспільному житті особистість повинна володіти певними прийомами математичної
діяльності та навичками їх застосувань
до розв’язання практичних задач. Певної математичної підготовки і готовності її
застосовувати вимагає і вивчення багатьох навчальних предметів
загальноосвітньої школи. Значні вимоги до володіння математикою у розв’язанні практичних задач ставлять
сучасний ринок праці, отримання якісної професійної освіти, продовження освіти
на наступних етапах. Тому одним з головних завдань цього курсу є забезпечення умов для досягнення кожним
учнем певної математичної підготовки.
Згідно плану роботи
НВК протягом жовтня вивчався стан викладання та рівень знань
учнів 5-11-х класів з математики.
В ході
перевірки вивчались наступні питання:
1.
Кадрове забезпечення.
2.
Матеріальна база, методичне забезпечення, наявність кабінету.
3.
Календарне та поурочне планування.
4.
Методика викладання предмету.
5.
Результативність знань учнів з предмету.
6.
Позакласна робота.
У старшій школі
вивчення математики диференціюється за чотирма рівнями: рівнем стандарту,
академічним, профільним та рівнем поглибленого вивчення математики. Кожному з
них відповідає окрема навчальна програма.
В НВК в колегіумних 10 А та 11 А
класах математика вивчається за програмою
академічного рівня, тобто два предмета
«Алгебра і початки аналізу» (3 год.) та
«Геометрія» (2 год.) Мета навчання математики на академічному рівні полягає у
забезпеченні загальноосвітньої підготовки з математики, необхідної для успішної
самореалізації особистості у динамічному соціальному середовищі та має забезпечувати
у майбутньому, успішне опанування професією, яка потребує високого рівня
математичних знань, тобто за спеціальностями
теоретичної і прикладної математики або спеціальностями тих галузей, які
потребують розвиненого математичного апарату для вивчення й аналізу
закономірностей реальних явищ і процесів.
Змістове наповнення програми реалізує компетентнісний підхід до навчання,
спрямований на формування системи відповідних знань, навичок, досвіду, здібностей і ставлення (відношення),
яка дає змогу обґрунтовано судити про застосування математики в реальному
житті, визначає готовність випускника школи до успішної
діяльності в різних сферах.
Перш, ніж продовжити доповідь далі зазначу, що в грудні адміністрацією НВК перевірялися навчальні кабінети. Тому вчителям-предметникам, які викладають свої предмети у
кабінетах, що закріплені за ними до початку нового 2015/2016
навчального року привести кабінети у
відповідність з вимогами. Пропоную це зробити….. і іншим вчителям за власним бажанням.
Переходимо, до наступного
питання
Аналіз руху учнів за І семестр 2014/2015 н.р.
На 1 вересня в закладі навчалося 957 учнів.
На кінець семестру в НВК навчається 942 учнів.
Вибуло – 23 учнів
Прибуло – 8 учнів
У період з 30 вересня по 17 жовтня 2014 року в закладі
було проведено І етап
Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін.Відповідно до звітів про проведення І етапу Всеукраїнських учнівських
олімпіад з навчальних предметів в шкільних олімпіадах взяли участь:
-
з української мови - 48 учнів;
-
історії – 45 учнів;
-
основ правознавства – 28 учнів;
-
географії – 28 учнів;
-
іноземної мови (англійської) – 130 учнів;
-
німецької – 75 учнів;
-
математики – 160 учнів;
-
фізики – 25 учнів;
-
біології – 47 учнів;
-
хімії – 42 учня;
-
інформаційних технологій – 164 учнів
В 2014/2015
навчальному році не проводились олімпіади з трудового навчання, фізичної
культури, світової літератури/російської мови.
Також
проаналізовано звіти про участь учнів у І етапі Всеукраїнських олімпіад з
навчальних предметів: загальна кількість учнів,
які брали участь – 792 (83,1% від загальної кількості) в минулому
році 671 – 72,2%.
46 кращих учнів представляли наш заклад на міських олімпіадах.
Переможцями стали 20 учнів.
Аналіз успішності учнів за І семестр.
Як видно з таблиці, 115 учнів (14%) навчаються на високому рівні, 468 (55%) – на
достатньому, 249 (30%) – на середньому
та лише 6 учнів (1%) на низькому.
Якщо зіставити ці показники з
минулорічними, отримаємо таку таблицю:
2013/2014
|
2014/2015
|
|
всього учнів
|
819
|
840
|
Високий рівень
|
118
|
115
|
Достатній рівень
|
425
|
468
|
Середній рівень
|
268
|
249
|
Низький рівень
|
8
|
6
|
Якщо порівняти результати 1
семестру 2013/2014 навчального року з 1
семестром 2014/2015 навчального року, то можна зробити висновки, що в цілому кількість
учнів достатнього рівня підвищився, поменшало учнів низького рівня.
Немає коментарів:
Дописати коментар