середа, 31 грудня 2014 р.

Виступ на педагогічній раді 29 12 2014 року

  Стан викладання математики 5-11 класів

Для успішної участі у сучасному суспільному житті особистість повинна володіти певними прийомами математичної діяльності  та навичками їх застосувань до розв’язання практичних задач. Певної математичної підготовки і готовності її застосовувати вимагає і вивчення багатьох навчальних предметів загальноосвітньої школи. Значні вимоги до володіння математикою  у розв’язанні практичних задач ставлять сучасний ринок праці, отримання якісної професійної освіти, продовження освіти на наступних етапах. Тому одним з головних завдань цього курсу  є забезпечення умов для досягнення кожним учнем певної математичної підготовки.
Згідно плану роботи  НВК протягом жовтня вивчався стан викладання та рівень знань учнів 5-11-х класів з математики.
         В ході перевірки вивчались наступні питання:
1.     Кадрове забезпечення.
2.     Матеріальна база, методичне забезпечення, наявність кабінету.
3.     Календарне та поурочне планування.
4.     Методика викладання предмету.
5.     Результативність знань учнів з предмету.
6.     Позакласна робота.
         
У старшій школі вивчення математики диференціюється за чотирма рівнями: рівнем стандарту, академічним, профільним та рівнем поглибленого вивчення математики. Кожному з них відповідає окрема навчальна програма.
В НВК в колегіумних 10 А та 11 А класах математика вивчається  за програмою академічного рівня,  тобто два предмета «Алгебра і початки аналізу» (3 год.)  та «Геометрія» (2 год.) Мета навчання математики на академічному рівні полягає у забезпеченні загальноосвітньої підготовки з математики, необхідної для успішної самореалізації особистості у динамічному соціальному середовищі та має забезпечувати у майбутньому, успішне опанування професією, яка потребує високого рівня математичних знань, тобто за спеціальностями теоретичної і прикладної математики або спеціальностями тих галузей, які потребують розвиненого математичного апарату для вивчення й аналізу закономірностей реальних явищ і процесів. Змістове наповнення програми реалізує компетентнісний підхід до навчання, спрямований на формування системи відповідних знань, навичок,  досвіду, здібностей і ставлення (відношення), яка дає змогу обґрунтовано судити про застосування математики в реальному житті,  визначає готовність випускника школи до успішної діяльності в різних сферах.

Перш, ніж продовжити доповідь далі зазначу, що в грудні  адміністрацією НВК перевірялися навчальні кабінети. Тому вчителям-предметникам, які викладають свої предмети у кабінетах, що закріплені за ними до початку нового 2015/2016 навчального року  привести кабінети у відповідність з вимогами. Пропоную це зробити…..  і іншим вчителям за власним бажанням.
         Переходимо, до наступного питання

Аналіз руху учнів за І семестр 2014/2015 н.р.
На 1 вересня в закладі навчалося 957 учнів.
На кінець семестру в НВК навчається 942 учнів.
Вибуло – 23 учнів
Прибуло – 8 учнів

У період з  30 вересня по 17 жовтня 2014 року в закладі було проведено І етап Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін.Відповідно до звітів про проведення І етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів в шкільних олімпіадах взяли участь:
-         з української мови - 48 учнів;
-         історії – 45 учнів;
-         основ правознавства – 28 учнів;
-         географії – 28 учнів;
-         іноземної мови (англійської) – 130 учнів;
-         німецької – 75 учнів;
-         математики – 160 учнів;
-         фізики – 25 учнів;
-         біології – 47 учнів;
-         хімії – 42 учня;
-         інформаційних технологій  – 164 учнів
В 2014/2015 навчальному році не проводились олімпіади з трудового навчання, фізичної культури, світової літератури/російської мови.
Також проаналізовано звіти про участь учнів у І етапі Всеукраїнських олімпіад з навчальних предметів: загальна кількість учнів,  які брали участь – 792  (83,1% від загальної кількості) в минулому році 671 – 72,2%.

46 кращих  учнів представляли  наш заклад на міських олімпіадах.
Переможцями стали 20 учнів.
Аналіз успішності учнів за І семестр.

Як видно з таблиці, 115 учнів (14%)  навчаються на високому рівні, 468 (55%) – на достатньому, 249  (30%) – на середньому та лише 6 учнів (1%) на низькому.
Якщо зіставити ці показники з минулорічними, отримаємо таку таблицю:

2013/2014
2014/2015
всього учнів
819
840
Високий рівень
118
115
Достатній рівень
425
468
Середній  рівень
268
249
Низький рівень
8
6







              Якщо порівняти результати 1 семестру 2013/2014 навчального року з 1 семестром 2014/2015 навчального року, то можна зробити висновки, що в цілому кількість учнів достатнього рівня підвищився, поменшало учнів низького рівня. 

Хочу привітати Вас з наступаючим Новим роком!

Нехай збудеться все задумане, а 2015 рік стане таким, яким ми хочемо його бачити. Зустрічаючи Новий рік, давайте побажаємо один одному любові та віри в себе і в процвітання нашої країни. Подаруємо найдорожче, найцінніше – любов і тепло наших сердець, увагу і турботу наших близьких, аби в новому році щасливих людей стало більше.

 Бажаю всім вам, аби новий рік приніс нам мир, спокій та здоров’я, радість і впевненість у завтрашньому дні.

 Успіхів вам, щастя і благополуччя!

Дякую за увагу!



Немає коментарів:

Дописати коментар